X

Sinterklaasgedichten maak je simpel, snel en origineel!

  • Ontvang 5 originele gedichten
  • Volledig gepersonaliseerd
  • In 2 minuten klaar!
Ga naar sinterklaasgedichten.net
Infoyo
Vragen en antwoorden
Zoek artikelen:

Enquete iPhone 4

Ontvang het laatste nieuws over "Mijn mening over..." en maak kans op 1000 euro cash.
Laat nu je e-mailadres achter. Speel gratis mee.


De vervelende telefoontjes in de avonduren

Venster sluiten

Maak een melding van dit artikel
Selecteer de motivatie van je melding:
Spam / reclame Misleidende of onduidelijke inhoud
Lage inhoudelijke kwaliteit Niet Nederlands
Erotische inhoud Artikel bestaat reeds op internet
Gokken / Illegale promotie Andere reden...

Omschrijf de motivatie van je melding:
Venster sluiten

Stuur dit artikel door
Je naam:
Je e-mailadres:
E-mailadres ontvanger:
Artikelscore
0
  Goed artikel ( 0 )
  Slecht artikel ( 0 )
RSS van AnnaStaal AnnaStaal Auteur op infoyo sinds
23 Juli 2008


Bekijk het profiel van AnnaStaal
Datum: 10-09-2008
Auteur: AnnaStaal
Wie kent ze niet, de vervelende avondbellers over een of ander super telefoonabonnement, een hypotheek die goedkoper overgesloten kan worden of de energierekening die veel lager kan. Nu is er een deel (financiele instellingen) deels aan banden gelegd en mag er niet zomaar gebeld worden, maar dat weerhoudt de nodige bedrijven er niet van de call centra in te zetten om de klant s avonds tijdens of vlak na etenstijd te bellen.

Hoe werkt het?

Een bedrijf heeft een product of dienst die ze dusdanig positioneren dat het in ieder geval klinkt alsof je er niet onderuit kunt. Een marketeer heeft iets moois bedacht en dat moet aan de man gebracht worden.
Dan koop je een bestand met de gewenste criteria en je huurt een call center in of je belt met eigen call center mensen. Het goedkoopst is het natuurlijk als je veel mensen kunt bereiken om te verkopen e/o afspraken te maken en dus is etenstijd DE tijd om te bellen.

De call center medewerker begint vaak nog met "stoor ik?" maar ja dat is een vraag die eigenlijk al beantwoord is. Afpoeieren kan vaak nog wel, maar dan geeft men automatisch al mee dat ze op een later tijdstip terugbellen. Tien tegen een dat dat rond journaaltijd is, want dan zitten veel mensen voor de televisie.

Een andere mogelijkheid is een enquête invullen om iets te winnen. Je kunt dan vaak nog wel aanklikken dat je je correspondentie via email wilt, maar ja als je bij de laatste vijfentwintig voor een grote prijs zit, wil men je toch echt bellen om dit mede te delen. De kans is groot dan men terloops ook nog een aanbieding heeft. Dit kan je nog een keer doen als je bij de laatste tien zit en mogelijk bij de laatste drie. Meerdere kansen dus om een klant tot kopen te verleiden.

Waarom tuinen we er in?

Om de een of andere reden herkennen we het allemaal en weten we dat het om de verkoop gaat en dat die grote prijs nooit bij je terecht zal komen, maar tuinen we er toch met enige regelmaat in.
Vaak klinkt het aanbod ook aantrekkelijk, maar door de telefoon heb je geen kleine lettertjes, niet het hele verhaal wat er mogelijk allemaal nog meer bij een verkoop hoort etc. En dus kan je er altijd onderuit. Schriftelijk en aangetekend, maar laat het niet liggen en reageer direct.

Hoe te voorkomen?

Om niet in de verleiding te komen kan je bij de website van niet-bel-register aanmelden (www.infofilter.nl). De call centers zijn verplicht om het register te raadplegen.
Veel plezier met de rust die u toekomt!

Reacties op dit artikel
Willy, 2009-04-04
( +1 )

Hoe voorkom ik dat ik dagelijks gebelt word door vervelende yelefoontjes
Plaats een reactie
Naam:
E-mailadres:

Reactie:

Auto en vervoer Computers en internet Dier en natuur Electronica Eten en drinken Financieel Hobby en vrije tijd Huis, tuin en wonen Kunst en cultuur Mens en gezondheid Mijn mening over... Muziek, Tv en films Samenleving en ontwikkeling School en studie Sport Vakantie en vermaak Wetenschap Zakelijk




      Home   -   Aanmelden   -   Top artikelen   -   Nieuwe artikelen   -   Sitemap   -   Help   -   Links   -   Privacy policy   -   Contact
Copyright © 2018 - Infoyo.nl