X

Sinterklaasgedichten maak je simpel, snel en origineel!

  • Ontvang 5 originele gedichten
  • Volledig gepersonaliseerd
  • In 2 minuten klaar!
Ga naar sinterklaasgedichten.net
Infoyo
Vragen en antwoorden
Zoek artikelen:

Enquete iPhone 4

Ontvang het laatste nieuws over "Mijn mening over..." en maak kans op 1000 euro cash.
Laat nu je e-mailadres achter. Speel gratis mee.


Emmertjes geld naar de zee dragen

Venster sluiten

Maak een melding van dit artikel
Selecteer de motivatie van je melding:
Spam / reclame Misleidende of onduidelijke inhoud
Lage inhoudelijke kwaliteit Niet Nederlands
Erotische inhoud Artikel bestaat reeds op internet
Gokken / Illegale promotie Andere reden...

Omschrijf de motivatie van je melding:
Venster sluiten

Stuur dit artikel door
Je naam:
Je e-mailadres:
E-mailadres ontvanger:
Artikelscore
0
  Goed artikel ( 0 )
  Slecht artikel ( 0 )
RSS van Jusdanjet Jusdanjet Auteur op infoyo sinds
12 November 2008


Bekijk het profiel van Jusdanjet
Datum: 13-04-2010
Auteur: Jusdanjet
Als ik door Amsterdam Oud-Zuid fiets laat ik mij een paar keer per jaar verbazen door de groots aanwezige reclame van Zeeman. Het is geen geheim dat Zeeman zich presenteert als winkel voor goedkope mode en huishoudtextiel. Het is ook geen geheim dat Oud-Zuid zich profileert als het “rijke Amsterdam”. Kokette blonde dames met rokjes, tasjes en brillen uit de chique winkelstraat de PC Hooftstraat flaneren door de buurt. Aan hun outfit te zien kennen ze het bestaan van Zeeman in de verste verte niet.

PC klinkt als ZEE, da's best chique!

Zeeman is trots op zijn succesformule. Zij ziet het als uitdaging om altijd weer te verbeteren. Op de website wordt geschreven dat zij blijft kijken door de bril van de zestig miljoen klanten en keer op keer het onmogelijke presteert met haar assortimenten. Maar kijken de Zeeman marketeers niet door een verkeerde roze bril? Reclame in Oud-Zuid? Midden in de doelgroep? Of emmertjes geld naar de zee dragen? Of ben ik te naďef? Moet je verder kijken dan je neus lang is en zit Zeeman daadwerkelijk midden in zijn doelgroep. Achter iedere Gucci zonnebril kan een kostenbewuste vrouw schuil gaan. En wie weet, weet Zeeman dit wel heel goed doordat bij iedere pin- en chiptransactie onze postcode wordt achtergelaten in een marketingmodule van onze bank. En de banken verkopen deze data-base aan grootwinkelbedrijven, zodat zij midden in hun – niet te bedenken – doelgroep kunnen adverteren. Ze komt Zeeman wellicht verrassend genoeg in Oud-Zuid terecht; eerst de PC en dan hup naar Hij van de Zee…

Alle gekheid op 'n stokje

Big Bank is watching you! Het is een eng idee en het zal hopelijk en foute gedachtespinsel van mij zijn. Snel vergeten en een lofzang verspreiden over Zeeman, dat zij gewoon elke Nederlander (en dus ook elke Amsterdam van Noord tot Zuid) als haar doelgroep ziet. De kredietcrisis is nog niet ten einde en er wordt gespeculeerd over een tweede golf, Zeeman speelt hier goed op in…

Reacties op dit artikel
Wees de eerste die een reactie plaatst!
Plaats een reactie
Naam:
E-mailadres:

Reactie:




      Home   -   Aanmelden   -   Top artikelen   -   Nieuwe artikelen   -   Sitemap   -   Help   -   Links   -   Privacy policy   -   Contact
Copyright © 2017 - Infoyo.nl